Adaptacijos diena pakvietė naujokus

Paskutinės rugpjūčio dienos mums primena, kad jau laikas ruoštis naujiems darbams. Todėl tradicija tapusi adaptacijos diena, rugpjūčio 29-oji, ir šįmet į gimnaziją pakvietė nemažą būrį naujokų. Dar nedrąsūs pirmokai, keletas antrokų ir trečiokų atvyko susipažinti su gimnazijos erdvėmis, naujais bendraklasiais, mokytojais, auklėtojais bei įvairiapusiška veikla, į kurią jie sėkmingai įsitrauks pradėję mokytis.

Renginys prasidėjo direktoriaus pavaduotojų bei pagalbos specialisčių kalbomis, kvietimu visuomet kreiptis, prašyti patarimų, nebijoti išsakyti savo problemų. Vėliau būsimieji gimnazistai susipažino su įvairiapusiška mokinių tarybos ir būrelių veikla. Patraukliai, sumaniai ir žaismingai būrelių vadovai ir jau esami nariai pristatė savo veiklą, supažindino su įdomiausiais renginiais, pakvietė ateiti. Vėliau, refleksijos metu, naujokai džiaugėsi, kad bus iš ko rinktis, kad gimnazijoje yra tiek daug įdomių dalykų.

Paskui vyko susipažinimas su auklėtojais ir bendraklasiais. Aišku, dar nelengva, nedrąsu, bet susipažinimo žaidimai jau šiek tiek parodė, kokie yra mokinių pomėgiai, svajonės bei norai. Ypač klasių galimybės atsiskleidė žaidžiant komandinius žaidimus įvairiose gimnazijos erdvėse. Jau buvo galima pamatyti, kurios klasės pasižymėjo gebėjimu žaisti darniai ir greitai, galima buvo pažinti ir lyderiaujančius mokinius. Žinoma, dar tik pradžia, tik pirmieji žingsniai, mokslo metais bus daugiau galimybių atsiskleisti ir geriau pažinti vieniems kitus.

Refleksijos metu būsimieji gimnazistai buvo patenkinti, džiaugėsi, kad dabar jau drąsiai pravers gimnazijos duris.

Na, o vakare susirinko tėveliai. Jie buvo supažindinti su ugdymo planu, gimnazijos taisyklėmis bei reikalavimais. Svarbiausia mokant bei auklėjant vaikus – sulaukti tėvų pagalbos. Juk tik bendrų mokytojų, mokinių ir tėvų pastangų dėka galima sėkmingai dirbti, džiaugtis pasiekimais ir spręsti iškilusias problemas.

                                                Janė Zelenienė, lietuvių kalbos mokytoja metodininkė