Kūrybinių industrijų dirbtuvės: nuo idėjos iki produkto

Spalio 25 d. mūsų gimnazijoje viešėjo Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Kūrybinių industrijų fakulteto (KIF) lektoriai: Rytė Žiūrienė, statybos inžinerijos mokslų daktarė, Grafinių sistemų katedros lektorė, baigusi mūsų mokyklą ir Rokas Semėnas, doktorantas. Kompiuterių klasėje mokiniams, besidomintiems kompiuterine grafika ir 3D animacija, jie vedė kūrybinių industrijų dirbtuves. Buvo pristatyta kompiuterinė programa Blender, skirta 3D grafikos ir kompiuterinės animacijos kūrimui. Tai laisvai platinama programa, tačiau savo galimybėmis prilygstanti komerciniams 3D modeliavimo programų paketams (pvz.: 3ds Max, Maya, Cinema 4D, Lightwave). Ši programa buvo panaudota netgi kuriant filmą „Žvaigždžių karai“. Žinoma, perprasti šią sudėtingą programą per 4 valandas neįmanoma, bet užkrėsti gimnazistus tobulinti įgūdžius šioje srityje, įmanoma. Tuo tarpu studentai šią programą studijuoja visą semestrą.

Šį projektą VGTU dėstytojai vykdo dvylikoje Lietuvos mokyklų. Dirbtuvių tikslas – pagal lektoriaus iš anksto numatytą temą komandoje sukurti kūrybinį praktinį produktą, atskleidžiantį mokinių kūrybines galias ir norą nugalėti. Todėl dabar mūsų gimnazistai, pasiskirstę į tris grupes, turės sukurti konkrečius filmukus, panaudodami šią programą ir lapkričio 30 d. VGTU vyksiančiame kūrybinių industrijų turnyre rungsis dėl vertingų prizų. Palinkėkime jiems sėkmės!

Loreta Mazėtytė, informacinių technologijų mokytoja