Vanagai keliauja po tris Baltijos sostines

Turbūt kiekvienas mokinys atostogas planuoja praleisti ilsintis, tačiau mes, vanagai, ne. Gausus mūsų būrys, atostogų metu, trečiadienį kiek po vidurnakčio išvyko į pažintinę-edukacinę ekskursiją maršrutu Talinas-Stokholmas-Ryga. Pirmąją kelionės dieną atvykome į nuostabųjį Taliną, kurio senamiestis sužavėjo ir kiekvienam paliko neišdildomą įspūdį. Pasivaikščioję gražiomis Estijos sostinės senamiesčio gatvelėmis vykome į uostą, kuriame mūsų  laukė keltas ,,Victoria“. Čia mūsų laukė įvairios pramogos: karaoke, gyva muzika, diskoteka. Po 16 valandų praleistų jūroje, pasiekėme išsvajotąjį  Stokholmą – vieną įdomiausių didmiesčių, pastatytų net ant 14 salų. Įspūdį paliko Karališkieji rūmai, senoji Stokholmo Katedra, senamiesčio siauros ir jaukios gatvelės, Parlamentas, miesto Rotušė, kur kasmet vyksta banketas, įteikus Nobelio premijas. Spėjome aplankyti ir „Vaza“ muziejų, kuriame eksponuojamas didingas, iš jūros dugno iškeltas XVII a. karališkasis karo laivas, jūros dugne išgulėjęs 333 metus. Nors įspūdingai gražioje ir įdomioje Švedijos sostinėje laiko turėjome nedaug, kiekviena minutė ten, paliko tik šilčiausius prisiminus, nors lauke buvo šalta, pūtė žvarbus vėjas.

Kelionei baigiantis mes spėjome pabūti ir Rygos senamiestyje. Domo katedra, „Trijų brolių“ namai, Rotušės aikštė, „Juodagalvių gildijos namai, šv. Petro bažnyčia – tai tie objektai, kuriais grožėjomės iš išorės. Deja, oras mūsų nelepino, bet ir jis nesutrukdė optimistiškiesiems vanagams patirti visų geriausių  kelionės įspūdžių.

Dėkojame mūsų puikioms mokytojoms: Loretai Mazėtytei, Meilei Platūkienei ir Snieguolei Valentukonienei bei nuostabiam gidui Edvinui už puikiai suorganizuotą ir įdomią kelionę.