Jaunojo tyrėjo būrelis

Neformaliojo švietimo programa I-IV klasių mokiniams

Tikslas: Bendraujant, bendradarbiaujant su bendraminčiais ir bendraamžiais susipažinti su naujomis technologijomis, tyrimo metodais, gilintis į pasirinktą sritį, mokantis taikyti mokslinį metodą, atlikti tyrimus, kurie sudomino, gerinti eksperimentinių ir teorinių užduočių sprendimo įgūdžius bei pasitikrinti savo profesinius ketinimus.

Galimybės: Saviraiška, laisvas bendravimas, atsipalaidavimas nuo įtampos bendraminčių būryje. Gamtamokslinių kompetencijų,  eksperimentinio, tiriamojo darbo įgūdžių pagilinimas.

Galėsite pasitikrinti savo polinkius ir lengviau susidaryti ugdymosi planą, rengtis ir dalyvauti chemijos, aplinkosaugos, gamtos konkursuose.

Vykdoma veikla gimnazijoje 2017–2018 m. m.:

Saugaus, tvarkingo, taisyklingo darbo laboratorijoje įgūdžių suformavimas.

Mokslinio darbo metodo taikymas.

Medžiagų sintezė, analizė, išskyrimas iš mišinių.

Savarankiškas tyrimas.

Konkursinių tiriamųjų darbų rengimas.

Įvairaus sudėtingumo uždavinių sprendimas.

Pagalba įsisavinant chemijos ugdymo programos pagrindus.

Įvairių olimpiadų ir konkursų uždavinių sprendimas.

Teorinės medžiagos nagrinėjimas pagal LiTChO, BChO  ir IChO programas.

Įdomieji bandymai su buitinėmis medžiagomis.

Vykdoma veikla už gimnazijos ribų:

Dalyvavimas chemijos olimpiadose ir konkursuose.

Tiriamųjų  darbų  pristatymas respublikinėse konferencijose ir konkursuose.

Mokymasis neakivaizdinėse mokyklose („Pažinimas“, NMA, Biochemijos mokykla)

Išvykos į chemijos pramonės įmones bei mokslo įstaigas.

Laimėjimai, pasiekimai:

Sėkminga konkurencija:

  • 56-osios Lietuvos mokinių chemijos olimpiados II etape prizininkai.
  • Respublikinio dr. Bronislovo vardo chemijos konkurso 9–10 klasių mokiniams prizininkai.
  • Programa bendraamžiams ir su bendraamžiais Molekulės dienos proga .
  • Įdomiųjų bandymų demonstravimas, metodikų aiškinimas renginiuose: Žemės dienos, Kalėdos, edukaciniai užsiėmimai jaunesniems moksleiviams-gimnazijos svečiams.

Mokymasis neakivaizdinėse mokyklose („Pažinimas“, NMA, Biochemijos mokykla).

Geri eksperimentinio darbo įgūdžiai.

Patobulinti skaičiavimo uždavinių sprendimo įgūdžiai.

Išvykos į chemijos pramonės įmones bei mokslo įstaigas.

Užsiėmimų vieta:   406 kabinetas.

Būrelio vadovė chemijos mokytoja ekspertė Janė Liutkienė.

Parašykite komentarą